Саграђена света Wiki
Advertisement

Osetmilt eksport je firma nastala 25 Januara 1998 godine od Kavkazmilt eksport kao njena naslednica . Firma je u drzavnom vlansnistvu Republike Osetije a sediste joj se nalazi u samom centru grada u ulici Uligijana Harbajkova 23 .thumb|170px|Anatolj Haradujkov direktor Osetmilt Eksporta od 1998 do danas. Kompanija je zaduzena za posredstvo prilikom prodaje osetijskog naoruzanja iskljucivo za potrebe izvoza van zemlje . Danas ta firma zaposljava oko 1,000 ljudi a u svom sastavu ima 10 transportnih kamiona kao i 2 transportna aviona tipa Antonov An-26 . Firma je pocela sa ozbiljnom prodajom tek nakon zavrsetka kavkaskog rata 2001 godine i oporavka osetijske vojne industrije. Od 2001 godine do danas Osetmilt eksport je potpisao ugovore vredne vise od 2 milijarde dolara od cega je oko 1,8 milijardi realizovano.

Veci Poslovi:

6 Septembra 2001 godine Osetmilt eksport napravio je ugovor sa ministarstvom odbrane Mozambika prodaji 50 polovnih T-55 tenkova do kraja 2001 godine u vrednosti od 5 miliona dolara u kesu. thumb|232px|Osetmilt eksport u svom transportnom sastavu poseduje 2 aviona tipa Antonov An-26. 21 Februara 2002 godine Osetmilt eksport napravio je ugovor sa Kazakhastanskim ministarstvom odbrane o prodaji 100 Kuban tenkova do kraja 2004 godine u vrednosti od 150 miliona dolara kroz robno trgovinsku razmenu.

5 i 8 Februara 2003 godine Osetmilt eksport napravio je ugovor sa ministarstvom odbrane Malija i Zambije prodaji po 12 ukupno 24 polovna MIG-21 aviona program obuke pilota i rezervne delove u vrednosti 100 miliona dolara u kesu.

12 Juna 2004 godine godine Osetmilt eksport napravio je ugovor sa Jermenskim ministarstvom odbrane o prodaji 200 Kuban tenkova do kraja 2008 godine u vrednosti od 300 miliona dolara kroz robno trgovinsku razmenu.

14 Marta 2006 godine Osetmilt eksport napravio je ugovor sa Jermenskim ministarstvom odbrane o prodaji 30 OBV 1 oklopnih vozila do kraja 2007 godine u vrednosti od 6 miliona dolara kroz robno trgovinsku razmenu.

10 Avgusta 2006 godine Osetmilt eksport napravio je ugovor sa Sirijskim ministarstvom odbrane o prodaji 120 OBV I oklopnih vozila do kraja 2008 godine u vrednosti od 24 miliona dolara za kes.

Advertisement